joi, 5 februarie 2009

Vorbesc despre mine - ce simt?


Tocmai am primit leapsa de la Adela. Nu stiu inca daca m-a nimerit, pentru ca imi place sa vorbesc despre mine... dar uneori mai greu despre sentimentele mele. Sa vedem cum merge...

Sînt inca racita.
Aş vrea sa ma inteleg mai bine cu mama.
Păstrez toate ecusoanele de la evenimentele pe care le-am organizat sau la care am participat.
Mi-aş fi dorit sa pot sta mai mult timp cu prietenul meu.
Nu îmi place sa fiu singura acasa.
Mă tem de momentul cand ma voi muta in Bucuresti.
Aud cooler-ul calculatorului meu si televizorul mamei mele.
Îmi pare rău ca nu sunt mai dragastoasa cu cei la care tin.
Îmi plac buburuzele!!!
Nu sunt o bautoare de cafea, dar o data pe saptamana mai beau cate una, de pofta.
Dansez oricand aud muzica daca e "mediul de dans", daca nu... cel putin in gand tot dansez.
Cînt cat mai rar :D aproape deloc
Niciodată nu m-am abtinut de la mancare.
Rar stau o zi intreaga in casa fara sa ies.
Plîng cand ma gandesc la boala tatalui meu.
Nu sînt indiferenta la problemele oamenilor din jur, chiar daca abia ii cunosc.
Nu îmi place cand simt ca lucrurile imi scapa de sub control.
Sînt confuz(ă) pentru ceva timp cand am prea multe de facut.
Am nevoie sa vad ca reusesc pentru a vrea sa fac mai mult.
Ar trebui sa ma apuc de invatat pentru ultimul examen!

Eh, nu a fost atat de greu pe cat ma asteptam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu