sâmbătă, 14 februarie 2009

I had better days...


Nu mi-am imaginat niciodata ca viata mea poate fi atat de tragica cand mi-e busit calculatorul. Da, prima data m-ar pufni si pe mine rasul cand as auzi asa ceva, dar nu e deloc funny... Asa ca rabdare pana la capat ca sa intelegeti de ce nu e funny, ci tragic.
Alaltaseara... m-am apucat eu, studenta la calculatoare, sa imi devirusez compu... Si am scanat totul sa vad ce virusi si unde am. Apoi am gautat pe google, inca o data traiasca google-ul, cum scot un anume virus. Imi spunea sa intru un safe mode, sa scanez tot, sa dau sa repare sau sa stearga, apoi sa imi modific inapoi registrii. I did it... dar... se pare ca mi-a sters si ceva din windows, ca nu mai mergea asa de bine. Am ramas cu 6 iconite pe desktop, din cele 20 pe care le aveam... firefox-ul nu mai mergea de nici o culoare si eu urasc Internet Explorer-ul. Urmatorul restart... Si imi zice ca trebuie sa imi repar windows-ul. Din pacate, nu aveam nici un windows acasa. Cele doua pe care le aveam candva le-am dat surorii mele cand si-a reinstalat windows-ul, acum cam o luna. Deci, ia legatura cu sora ca sa iti recuperezi cele doua CD-uri. Dar cum era 3 noaptea, a trebuit sa astept pana a doua zi.
Ieri ma suna ea, reusesc sa-mi iau windows-ul pe la 8 seara, vin acasa si ma apuc de reinstalat. Normal, formatez C-ul, instalez windows-ul si cand se deschide... surpriza... Aveam 2 windows-uri pe comp. Ala vechi si cel nou. Cum? de fapt ... inainte sa pun windows-ul asta, la mine partitia pe care compu o vedea ca C se numea D. Deci eu am instalat windows-ul pe vechea partitie D si am pierdut tot ce aveam acolo, adica tot ce tinea de facultate si de organizatie, mai toate lucrurile persoanale, mai putin pozele.
Deci cat pot sa "sufar" cand imi busesc compu? atat de mult cat pot sa sufar cand imi pierd munca de 3 ani jumate la facultatea asta pe care nu am iubit-o niciodata, dar e munca mea, cand pierd toate lucrurile la care am lucrat in 2 ani si jumatate in organizatie... si toate celelalte lucruri personale. Aseara mai aveam un pic si ma apucam de plans... Am reusit sa recuperez o parte din lucrurile care erau, dar bineinteles ca nu tot. Macar am incercat...
Si acum inca stau si ma chinui sa instalez driverele si toate programele... am cam 10 ore de cand stau pe compu asta si imi bat capul cu el... Poate termin in seara asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu