duminică, 8 februarie 2009

gata sesiunea... incepe treaba

Stiam ca azi am sa scriu iar ceva si ma gandeam sa scriu despre Myers-Briggs Type Indicator, dar azi m-am razgandit ... e de ajuns sa dau un link deocamdata si cu alta ocazie am sa povestesc ce e cu acest chestionar psihometric.

Azi am sa scriu despre cum e sa termii o sesiune... Ma gandesc la urmatoarele:
- nu ma mai culc la 5 pentru ca vreau sa invat, chiar daca de fapt pierd vremea cautandu-mi de treaba ca sa nu invat, ci pot sa pierd vremea linistita
- daca ma culc inainte de 5, ma culc fara mustrari de constiinta ca nu invat inca
- nu ma mai gandesc sa-mi planific invatatul, nu imi mai rezerv zile pentru invatat... ci pot sa-mi fac restul treburilor
- nu mai caut grile sau subiecte posibile pentru nu stiu ce obiect cu o noapte inainte de examen

Ce voi face de acum? Am eu ocupatie... o groaza de proiecte in organizatie, un curs de inspector de resurse umane pe care l-am inceput de 3 saptamani si care imi place foarte mult, sa pregatesc totul ca sa ma pot apuca de licenta, sa ma gandesc la cum sa imi petrec timpul cat mai frumos cu prietenul, sa ma intalnesc cu sora mea care abia a venit din vacanta prin strainataturi... si cred ca o sa mai apara pe parcurs :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu