marți, 3 februarie 2009

La mine vine primavara - am racit


Simptome: durere de cap (continua si apasatoare), nas infundat (sau "curgator"), o durere groanica in gat si piept si, bineinteles, tuse!
Tratamentul meu (nu il recomand): doua felii de paine cu cascaval, un biseptrim (cred ca e pentru pentru gat), o penicila (tot pentru gat), un ceai cald (nu fierbinte), o sticla de apa (cat mai multa apa) si un calculator cu internet si filme... Cam asa arat o seara atunci cand sunt racita.
Noapte trecuta am invatat pentru examen pana dimineata, apoi am dormit cam 4 ore, dupaamiaza am dat examenul. Sper sa-l iau, poate si cu nota accepabila.
Prietenul a plecat in Bucuresti, ca maine lucreaza si se intoarce vineri.
Si cand am ajuns acasa... parintii nu sunt... Pe tata, in sfarsit s-a hotarat mama sa-l interneze, iar mama e la servici de noapte.
Deci: obosita, racita, singura... noroc de cateva filme pe care le mai am pe calculator...
Nici nu mai stiu cnad am racit ultima oara... Oare cat dureaza raceala asta?

2 comentarii:

  1. la mine a durat doar 2 zile, din fericire. de data asta am folosit ceaiurile, desi nu imi placeau. in combinatie cu fervex si sirop de tuse totul a trecut f repede.
    insanatosire grabnica!

    RăspundețiȘtergere