miercuri, 4 februarie 2009

Suflet in idei...


In seara asta am sedinta la organizatia din care fac parte. Am drept de vot si urmeaza sa decidem daca facem sau nu un eveniment.
Anul trecut am fost in conducere (se schimba de la an la an) si am vrut sa facem un eveniment. Ne-am pregatit cu propunerea, am facut analiza SWOT la eveniment, am pregatit lista cu plusurile si eventualele minusuri ale evenimentului, am facut un plan pentru pregatirea lui si am venit in fata membrilor cu drept de vot sa prezentam propunerea noastra. Credeam foarte mult in ideea noastra si aveam emotii foarte mari daca vor apropa evenimentul sau nu. Au mai fost oameni care au sustinut ideea si chiar au adus completari foarte bune. Dar pana nu am numarat voturile emotiile au ramas aceleasi. Ideea a fost votata si abia atunci am respirat usurati.
Dar nu e de ajuns ca ideea sa fie votata... mai trebuie si implementata si de multe ori abia aici vine partea grea. Evenimentul ala a fost unul reusit.
In seara asta trebuie sa vedem daca mai facem un eveniment, daca il facem trebuie sa vedem cand il facem. Ideea de a face evenimentul a venit prin octombrie noii conduceri, a fost dezvoltata de membri cu drept de vot si de cei cu mai multa experienta. Avem si coordonator pentru evenimentul asta, lucurul s-a inceput inainte de vacanta de sarbatori... dar sunt multe lucruri care nu merg prea bine... Evenimentul nu are un scop cum au celelalte evenimente pe care le facem... Nu aduc nici un beneficiu educatiei studentului, si poate ca ar putea sa aduca, dar mai trebuie sa lucram la tema evenimentului, sa fie clara si pe o singura latura, ca altfel iese o salata... si mai e si criza financiara care ne afecteaza (nu gasim sponsorizari).
Din punctul meu de vedere, evenimentul ar trebui anulat, sa nu se mai faca deloc. Dar nu pot sa ma duc sa le spun membrilor asta, pentru ca sunt unii care cred in el, care au pus suflet si tot asa. Nu stiu cum ar fi fost ca anul trecut sa fi venit cineva sa propuna sa nu se implementeze ideea noastra... Cred ca as fi pierdut o parte din curajul de a mai propune asa o idee. Si la cat efort depusesem in faza de pregatire a propunerii, la toate motivele pentru care am ajuns la concluzia ca asta era cel mai bun lucru pe care il puteam face, la cat de mult credeam in el... ma gandesc ca poate acum sunt oameni care simt la fel pentru evenimentul asta, la care deja s-a inceput lucrul... Cum as putea sa ma duc la ei sa le spun ca poate ar fi mai bine sa nu se mai faca evenimentul?
Ma duc la sedinta... si nu stiu ce am sa fac... pentru prima data nu stiu ce sa fac ca membru cu drept de vot.

Un comentariu: