luni, 13 aprilie 2009

Totul e mai important

Esti egoist, si nu spun doar eu asta... dar e posibil ca doar eu sa-ti fi spus tie asta. Ceilalti mi-au spus mie, de parca ar fi responsabilitatea mea... si nu e.
Nu stii sa spui "da" atunci cand trebuie, nu apreciezi ce fac ceilalti pentru tine.
Probabil consideri ca e normal sa faca tot ceea ce fac fara sa ceara nimic in schimb... sau poate crezi ca deja oferi la fel de mult inapoi... Dar unele lucruri nu se masoara asa cum le masori tu. Nu se masoara in functie de importanta pe care o au pentru tine lucrurile / faptele / gesturile / cuvintele pe care le oferi... ci in functie de cat de mult conteaza si pentru cel care le primeste... si daca oferi cuiva un "da" pentru o rugaminte mica pentru tine... sau un "nu"... poate de fapt pentru cel ce ti-o cere e foarte important raspunsul tau.
Te gandesti la tine cand pleci, cand vii... restul nu conteaza daca sunt cu un pas in urma ta... daca vor sa fie langa tine trebuie sa tina pasul cu tine. De parca pentru tine nu ar conta daca sunt sau nu langa tine. Nu le intinzi mana, ci mai mult te departezi.
Si acum ... totul e mai important pentru tine decat parerea mea si faptul ca te astept.

Un comentariu:

  1. eu m`am cam saturat sa tot astept. trebuie facut ceva`n acest sens. poate ar trebui sa meditezi si tu nitel la asta ;)

    RăspundețiȘtergere