joi, 25 iunie 2009

Expresivitate

Cred ca frumusetea dansului e in expresivitatea lui. Cred ca asa cum fiecare melodie transmite o stare de spirit, la fel si dansul transmite sentimente... fara cuvinte, fara sunete. E ca o fata de om ce zambeste, plange, surade, sufera, imbatraneste sau se revigoreaza. Imi place sa vad si sa invat stiluri de dans cat mai diferite, imi plac dansurile traditionale si imi place spectacolul unui dans frumos, gratia lui, expresivitatea.
Si acum am chef sa dansez si sa exprim intr-un fel ceea ce simt.
Pentru singuratatea trecatoare:
Pentru sarbatori:
Pentru aprecierea gratiei:
Pentru mai multa indemanare:
Pentru incercari:
Pentru bucurii:
Pentru puterea de a continua:
Pentru puritate si iertare:
Pentru expunere:
Pentru credinta:
Pentru echilibru:
Pentru continuitate:
Pentru traditii:
Pentru unitate:
Pentru vietuitoare:

2 comentarii:

  1. ma, si cand ma gandesc ca unii se uita cam ciudat la mine cand le zic ca`i ador pe negri :X
    superbe pozele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu deja m-am obisnuit sa aud lumea in jur ca le plac negrii, deci e ok :)
    Dar ma intreb cum ar trebui sa se uite lumea la mine cand mie imi plac tot felul de ciudatenii de dansuri?

    RăspundețiȘtergere